КИЙЛІВСЬКЕ НВО І-ІІ СТУПЕНІВ - ДИТЯЧИЙ САДОК

ГОЛОВУРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Загальна інформація про школу

Нині у Кийлівському НВО навчаються та працюють 63 громадян:
12 – діти різновікової групи дитячого садочка;
28  школярі 1-9 класів;
11 – педагогічні працівники;
12 – обслуговуючий персонал.

 

Можливо, для когось це «сухі» цифри, що потребують «корекції». А насправді невелика країна дитинства, яка доглядає дошкільнят і школярів до 9 класу. Почнемо нашу подорож з наймолодших, найцікавіших її мешканцівдітлахів дитячого садка. Це господарі нашого НВО, бо саме для дітей дошкільнят і розпочиналось будівництво приміщення на початку 80-хНині це різновікова група, куди молодь села (а це вже і випускники нашого закладу) приводить своїх малюків: 12 пар допитливих оченят зустрічають тебе кожного ранку. Вихователі дитячого садка Савчук Ніна Федорівна і Мушта Юлія Олексіївна намагаються створити затишок в кімнатах і дитячих серцяхЧимало проблем доводиться вирішувати, працюючи з різновіковою групою. А це щороку 2-3 діток до 3 років, 4-5 чотирьохліток і стільки ж п’ятирічних, яких треба готувати до школи. Тож доводиться інколи об’єднувати, інколи розділяти заняття і прогулянки, залучаючи помічника вихователяАле поряд з труднощами, з якими стикаються працівники, діти мають певні переваги: в одній групі перебувають братики й сестрички, змалку їх постійно опікують знайомі вихователі. Частенько заходять вчителі початкових класів поспілкуватися з колегами і дітлахами, тож малих першачків не злякає «новенька тьотя», а зустріне давно знайома НаталіяВасилівна, Валентина Федорівначи Інна Михайлівна. Свята, виховні заходи проводяться в одній дружнійсім`ї: дошкільнята, школярі, вчителі і батьки. Це теж грає велику роль.

 

Даліпочаткова школа. Діти швидко адаптуються до нового життя, адже вчителі Пасько Н.В., Бобрівник В.Ф., Гольоса І.М. давно знайомі дітворі, з любов’ю підтримують кожного. По-домашньому, з фантазією оформлено кожен кабінет. А от наповнюваність класів може вас здивувати… Діти працюють за індивідуальною формою навчання. Саме така робота протягом кількох років практикується в Кийлівському НВО. Адже це найкращий вихід з ситуації, в якій знаходяться такі невеличкі села, як КийлівПоложення про індивідуальну форму навчання легко знайти в Інтернеті ,  а от методи роботи, виховні заходи, проблеми і переваги розкривають в своїх «Творчих папках» вчителі Кийлівського НВО. На кожну дитину початкових класів виділяється 5 навчальних годин, отож на двох – 10 годин навантаження. Звичайно, це дуже мало, адже матеріал діти повинні опрацювати весь відповідно до «Програми для початковихкласів». Це – головне завдання  вчителя і від нього залежить, наскільки ефективно буде використаний кожен урок. Але безперервне спілкування з дітьми, постійний контроль над ними дає позитивний результат. Впевнені, що кожен, хто вперше чує про такі класи, скаже: «там повинні бути самі відмінники…» На жаль, це не так. Кінцевий результат залежить не лише від вчителя, а й від індивідуальних особливостей дитини, її характеру, сімейних обставин і т.д. 5 клас  - троє хлопчаків. Спритні, енергійні, життєрадісні. Класним керівником лишилася їх перша вчителька Бобрівник В.Ф., яка в цьому році не має класу, тому є можливість більше уваги приділити своїм «розбишакам». Вона викладає кілька годин в п’ятикласників і дітилегше  адаптуються до нових вимог.


Педагогічний колектив 11осіб.

З них: 9 вчителів та 2 вихователі. Троє вчителів мають категорію  спеціаліст, четверо – І категорію, один -  вищу категорію та один – старший вчитель. Вік учителів від 20 до 55 років, отож є можливість і вчитися, і вчити.

Вчителі: Бобрівник В.Ф., Ісай Л.В., Роменець О.І., Пасько Н.В., Гольоса І.М., Гольоса Я.О., Ручко Н.О., Черневич О.О.

Вихователі: Мушта Ю.О., Савчук Н.Ф.

Обслуговуючий персоналДжумамуратова Н.Г., Пасько О.В., Руденко С.Г., Руденко Л.П., Басан Л.І., Чорний В.Г., Бердник І.П., Кучма О.В., Руденко Р.В., Бердник В.І., Шолудько А.А., Сніжко І.А.

За індивідуальною формою навчання працюють школярі шостого,  восьмого і дев’ятого класів, де відповідно по двоє, шестеро і троє дітокНавантаження на одного учня старших класів - 8 годин, це теж, звичайно, труднощі, але завдяки ефективній організації навчального процесу (індивідуальні консультації,  продумана інтенсифікація програмного матеріалу, співпраця з батьками…) ці проблеми теж вирішуються позитивно. Левова частка школярів діти з багатодітних та неповних сімейякі потребують підтримки, тож постійно знаходяться під наглядом вчителівПрацівники кухні та працівники з обслуговування приміщення, маючи неповні ставки, створюють всі умови, щоб дітлахи відчували затишок, турботу, любов. А, спираючись на підтримку батьків та сільського голови Чуя Миколи Івановича, навчальний заклад таки має перспективу. Адже тут підростає майбутнє села. І поки чуються дитячі голоси в білокам’яній оселі, що в центрі села, доки майорить при вході  державний прапор і лунає шкільний дзвінок, – Кийлів  живе повноцінним життям.

Сайт створено засновниками освітнього порталу testuvannya.com.ua